TyraTok

Livet är ett äventyr!

Det kliar...

Publicerad 2011-03-03 22:02:13 i Allmänt,



... i tandköttet på Olle...  och det kliar i fingrarna på mej att börja röja i mitt hobbyrum.
Tänk om det helt plötsligt ringer folk och ska komma och titta på lägenheten!
URK... då måste de två mindre sovrummen verkligen städas.

För den delen så måste jag nog ändå ha lite ordning eftersom två av bröderna har annonserat ankomst till födelsedagen om några veckor och då måste man visa upp sin bästa välordnade sida. :o)
Men just nu finns inte ork... kanske i helgen för på kvällarna är det inte tal om att ta tag i sådana projekt.
Tror jag måste köpa vitaminer för att mota denna trötthet...

Men imorgon är det fredag och veckan gick fort eftersom jag bara jobbade fyra dagar.
Herregud så skönt med två sovmorgnar!!

Kommentarer

Postat av: Berith

Publicerad 2011-03-04 07:41:24

Vi kan ta varandra i handen vad gäller hobbyrummet! Mitt ser ut som 7 svåra år och ett nödår...slarv, slarv...Ska också ta tag i det en vacker dag ;-)

Postat av: Znogge

Publicerad 2011-03-04 18:10:30

Hej igen!



Vill du ta bort min första kommentar. Jag tappade ett s i wordpress och då länkar jag till en sida som jag inte vill bli sammankopplad med. Tack på förhand!

Postat av: Selma

Publicerad 2011-03-05 18:20:05

Undrar vad som skulle krävas för att här skulle bli ordning.

Postat av: Mia

Publicerad 2011-03-06 10:28:38

Ibland är det bra att vänta gäster... dags att fixa till hemmet. Känns alltid bra att det är gjort, även om det kan vara motigt att börja.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela