TyraTok

Livet är ett äventyr!

Så här kan man se ut...

Publicerad 2011-03-23 14:22:48 i Allmänt,

... efter en champagnefrukost med efterföljande besök på ÖB.



Den ryska champagnen som stått i vårt skåp hur länge som helst för att vi helt enkelt glömt bort den...  vi tar den när vi flyttar... nähäpp... vi tar den när mannen fyller femtio... nixknix... vi tar den till nyår... nope... vi tar den när vi flyttar den här gången då... nehejnej... men i förmiddags small korken äntligen och den var jättegod ihop med jordgubbarna som jag åt med citronyoghurt så inte kroppen skulle bli helt chockad.

Det är tur man bara fyller femtio en gång och jag vill tacka så hemskt mycket för gratulationer som kommer här, visa SMS, telefon och på FB.
Via post fick jag ett fint kort med ett presentkort på min favoritbutik Systembolaget av f d svägerska med familj,  tack för det!! :o)
Av mannen fick jag en underbar orkidé som lyser upp mitt köksfönster. :o)
Nu har vi käkat våfflor och jag ska svänga ihop en tårta för det kom krav på det via SMS från dotter J och det ska jag nog orka.

Kommentarer

Postat av: åsa

Publicerad 2011-03-23 19:05:48

Grattis från Falun!

Ha dé!

Postat av: Berith

Publicerad 2011-03-24 08:54:22

Ja du Titti, åren går, men var ålder har sin tjusning som det så vackert heter...

Nu är det bara att streta på mot de 60....

Kram

Postat av: Berith

Publicerad 2011-03-24 08:55:42

Ja du Titti, åren går. Nu är det bara att streta på mot de 60....



Kramelikram

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2011-03-24 20:57:13

STORT GRATTIS!

Postat av: Maggan

Publicerad 2011-03-24 23:05:34

Hipp Hipp Hurra för Dig idag!

Postat av: Ia

Publicerad 2011-03-25 17:24:50

Jaha....medan jag har fullt upp med den riktiga världen då händer det en massa här....jättegrattis till Dig <3



Sv; Ja, nu får vi nog snart ta tag i detta med att träffas under riktiga omständigheter så vi kan betonga ordentligt under våren!!!!

Postat av: Britt

Publicerad 2011-03-27 21:51:26

Du kommer väl i håg att det är obligatoriskt med fest i dagarna 3?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela