TyraTok

Livet är ett äventyr!

Äntligen!!

Publicerad 2012-06-19 23:14:49 i Allmänt,

Jag känner mej som Gert Fylking och ropar Äntligen!!

Ja, vaddå tänker ni...
Jo, äntligen väder att vara ute och dona i trädgården hela kvällen!!
Äntligen bra väder att hänga ut tvätt!



Bara att spatsera runt och kolla läget är en sådan avkoppling.
Mannen gick över till Ö och lånade en elektrisk häcksax som jag testade... vart ju hur kul som helst att kapa häck men det tog på händerna så det blev bara en bit gjord ikväll.

Bubbade jordsäckar och fyllde i pallkragarna och flyttade dit en massa väster som stått i krukor till höger och vänster.
Funderade länge och letade runt efter något bra att få bönorna att klättra på...  fick syn på ridpiskan mannen kom hem med för några veckor sedan.
Han hade hittat den vid Strömsholm när dom kollade av kanalen och den funkade finfint som stöd.



Han blev lite lång i ansiktet när han såg vad jag använt den till hahahaaa.

För övrigt var han bussig nog att skruva ihop skrivbordet till mej... jag fick ihop lådorna och halva underredet men min kropp är inte gjord för att krypa runt på golvet längre...  och det ska han inte heller göra men han är mer tålig än mej.
Nu lär han skrika inatt igen när det smäller i knäna... ska inte köpa mer möbler som ska monteras nu!

Inatt ska sonen åka med tidningsbudet för en lärorunda, sedan börjar hans sommarjobb som tidningsbud i byhåla.
Tur han bor i gäststugan så jag inte vaknar när han kommer och går. ;o)
Fast... känner jag mej rätt somnar jag inte förrän han åkt i alla fall... rädd att han ska försova sej fast jag vet att han inte gör det...
Vaddå larvig mor... killen är ju 29 för bövelen!

Kommentarer

Postat av: Paula i pörtet

Publicerad 2012-06-20 00:23:07

Ja sluta genast larva dig, sonen fixar detta själv!

Visst är det skönt att bara strosa, det gjorde jag tills myggen åt upp mig.

Kramen

Postat av: Zarah

Publicerad 2012-06-20 19:53:21

hehe... en mor är alltid en mor...

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2012-06-21 07:30:30

Ha ha... barnen blir liksom aldrig vuxna i sina mammors ögon.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela