TyraTok

Livet är ett äventyr!

Tvära kast...

Publicerad 2007-11-02 23:08:17 i Allmänt,

Claes var en höjdare... den mannen har många sidor,  förvånar varje gång jag ser honom. Men det här var nog det bästa framträdandet jag sett av honom!! Stora garv, allvar och musik i perfekt blandning.

Men dagen efter kom trista besked... barnens farmor somnade in.
Så luften gick ur mej, blev inte mycket gjort mer än att prata med barnen. Dom är visserligen vuxna men en farmor är en farmor.
Eftersom min mamma dog när jag var 19 så var hon en extramamma åt mej under mina 10 år och 3 barn med hennes äldste son... och även efter  vår skilsmässa brydde hon sej om mej. Tråkigt. verkligen ledsamt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela