TyraTok

Livet är ett äventyr!

Rena natta...

Publicerad 2008-12-02 12:03:46 i Allmänt,

... var det att köra in i morse!

Hade man inte vetat att man låg i fas med den normala morgonrutinen hade man lika gärna kunnat tro att man var totalt ute och cyklade tidsmässigt... TRIST!
Jag vill inte höst halva året jag vill ha VINTER!!

Träningen gick sådär igår,  vad trög man är när man ska ha den roliga veckan... orkade inte som jag brukar.
Men Linda i cafét förgyllde kvällen!!
Min trogna storkund slog till på två halsband ur min lilla försäljningslåda, tackar för det! :o)

Sedan blev kvällen smått kaotisk efter samtal från yngsta dottern så sonen och jag fick åka på ett mission... och ja, det blev tungt...
Vill inte gå in på detaljer... men just nu är det tungt.

Kommentarer

Postat av: E

Publicerad 2008-12-02 12:53:10

Hoppas allt reder ut sej till det bästa!

Postat av: Berith

Publicerad 2008-12-02 13:57:45

Hoppas det reder ut sig för henne!

Postat av: Linda

Publicerad 2008-12-02 16:36:25

Hoppas att det ordnar sig för henne...





Jag blir ju så glad när du kommer med låddan, rena julafton:)

tack!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela