TyraTok

Livet är ett äventyr!

Slask och blask

Publicerad 2008-12-12 13:07:01 i Allmänt,

Ja, så blev det fredag igen!
Snabba veckor nu före jul, men jag känner ingen julstress.
Är pank och får ändå inte lön förrän dagen före julafton så kanske känner jag mej mer stressad den dagen.
Men men... det blir som det blir.
Snöfallet har mer och mer övergått till regn, och det var bra moddigt att köra in i morse.
TT:s "taxi" skjutsade upp dotter J till lasarettet vid tio på förmiddagen då var det lite bättre väglag.

Kutade ut nu en sväng på lunchen för jag fick en beställning på ett 50-årskort så jag behövde komplettera lite till det.
Var helt blöt av den korta promenaden i city. :o(

Nå, idag tänker jag gå hem lite tidigare, har suttit till minst fem varje dag denna vecka men idag vill jag hem.
Ska väl kolla på Idol-finalen, kanske eventuellt ta ett glas vin.
Vill ju inte ta ner någon flaska ur vinstället när det ser så snyggt ut.
Alltså var det ett perfekt sätt att minska sitt drickande på!
Fast det har ju aldrig varit alarmerande mycket men nu är det nästan nere på noll,haha.

Kommentarer

Postat av: Tanten

Publicerad 2008-12-12 15:34:05

Tycker lite synd om er söderöver. Hemma hos mig har det varit julkortsvackert ett långt tag nu. Massor med snö och rimfrost.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela