TyraTok

Livet är ett äventyr!

Avslutat K-apitel

Publicerad 2008-12-05 08:24:16 i Allmänt,

Det blev en hel del att göra på jobbet, stora utskick på G igen till stadens små kottar.
Allt är ju nytt för mej så det gäller att vara uppmärksam och anteckna alla moment. 
Men det är ju det som är tjusningen med nytt jobb!

Var för övrigt till mitt gamla jobb, det kära K-badet och lämnade igen nycklar, kläder, passerkort och pengar,  äntligen!
Visste ju att N jobbade, :o) och så var T där dessutom så jag köpte kladdkaka i cafét  till oss för en fikastund.
Naturligtvis blev det ingen sittning, gud vad dom hade att göra, jag saknar det inte.
Men jag saknar folket förstås!  Jobbarkompisarna och stammisarna.
På chefens kontor låg dessutom ett paket till mej! Nice! :o)
Hann sälja några badbiljetter och svara i telefon också,  kunde ju inte låta bli när dom hade det så stressigt.

Innan det besöket var det hembesök...  ja... nä...

När jag kom hem såg jag till min lättnad att katten låg där han skulle, i sin hängmatta i skyltfönstret.
Fanns alltså hopp om lite sammanhängande sömn.
Tyvärr drömmer jag så konstiga drömmar hela tiden, helt sjuka saker.
Drömde bl a att jag hade ihjäl sambons son, fast det var ändå en docka... jättekonstig dröm.
Drömmer att jag tappar bort saker, plånboken och allt möjligt...   kanske för att det känns som jag inte har någon koll alls på vissa saker...

Sambons dotter har i alla fall lyckats ta sej hem till Norge från Thailand, men hon sa att det inte gick någon nöd på dem, det var bara hemresan som blev lång och jobbig.
Hon är ju flygvärdinna så hon är van vid resande, och näääe, jag är inte avis!

Nu kom posten, det är min tur att sortera och stämpla.
Konstigt nog är det alltid min tur när det är mycket post på gång in! ;o)

Kommentarer

Postat av: anne

Publicerad 2008-12-05 20:46:36

Jag drömde ju att maken styckmördade någon och att jag hjälpte till att mörka det hela. Drömmar kan verkligen vara sjuka!

Postat av: TT

Publicerad 2008-12-05 22:21:35

Anne!

Ha! Det var fase värre än mej! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela