TyraTok

Livet är ett äventyr!

Frestelser...

Publicerad 2008-01-27 22:52:35 i Allmänt,

Okomplicerad arbetsdag igen, nice!

Skönt att komma till cafét ibland, inga konstiga frågor om autogiro och inget gnäll om gymkort och kalla eller varma duschar... å man kan ta ett baconchips då och då! Har faktiskt slutat med  min urge nötcreme i alla fall...
Käkade en räkpaj  till lunch... mmm, så gott!
Kort sagt så var det fyra timmar man stod ut med lätt!
E, som jag jobbade med blir rundare och rundare om magen, men hon har ju i alla fall en riktig förklaring!

Väl hemma hos dotter J var fadern med nya familjen redan där, småkottarna på bra humör idag med, dom är såååå charmiga, konstigt att dom inte brås på mej! :D
J hade gjort så mycket gott, muffins, chokladpudding och vispgrädde, fruktsallad och vaniljvisp... min stora svaghet, så som vanligt åt jag vaniljvisp med lite fruktsallad.
Växer som E om magen men jag har ingen ursäkt...

Nya livet får helt enkelt börja i februari!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela