TyraTok

Livet är ett äventyr!

Måste bara...

Publicerad 2008-01-17 21:35:16 i Allmänt,

... lägga in en presentation som finns på MC!
Jag frågade om lov och det var OK, men han ville veta om jag får napp! :)

Jag är en normal kille på 40 år som söker efter någon att göra lite udda saker med. Tex onanera och titta på snöslungor samtidigt som man stoppar stjärten full med frysta kycklinglår. De e mysigt. Jag brukar även ligga med trafikdödade djur och ta kort på förbipasserande. Dom brukar se så förvånade ut. De e skojigt.  Fredag kvällar gör jag oftast 2 varma mackor , en äter jag och en kallar jag för  slyna och sen ligger jag med den. Gillar mys kvällar, är ofta ute och går med min lama tax som heter Siv-Göran. Gillar även att springa naken med en dildo i munnen och tallkottar i armhålorna samtidigt som jag tittar på westernfilmer från 70 talet. Har hört att du har liknande intressen, kan vi kanske träffas och prata lite?

Kommentarer

Postat av: Petra

Publicerad 2008-01-17 23:16:41

ååh ge mig hans nummer!:P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela