TyraTok

Livet är ett äventyr!

Långhelg!!

Publicerad 2008-06-05 19:42:08 i Allmänt,

Håhåjaja, nu är man ledig i tre hela långa dagar!!
Det var länge sedan jag var det, funkade ju fint med 80 %-schemat men inte lika bra på heltid så det ska bli underbart.

Jobbet gick lekande lätt, bredde mackor för glatta livet på morgonen, käkade sallad i solen med LL och knatade ner mot stadshuset.
Vilken välkomnande!!
Jag blev presenterad för dem som jag inte mötte på intervjun och alla verkade glada att se mej... moi... lilla jag! :o)
Vi planerade in vilka dagar jag skulle vara där de närmaste veckorna och lära mej, och så fick jag ju ändra min semester men det gör ju inget eftersom vi inte har något spikat i sommar.
Det här ska bli spännande!

Väl hemma, utan att somna på tåget trots tidig morgon, sa mannen att Media Markt sålde en kamera med fotoskrivare billigt så jag for in.
Vad bra tänkte jag, här står exponeringen direkt innanför grindarna!
Men ack vad jag bedrog mej, för det var en karl som fyllt en hel kärra så det var slut... typiskt.
Men det går väl flera tåg.

Nu ska jag önska er alla en trevlig helg för nu är bilen packade för färd till stugan några dagar!
Vinkevink!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela