TyraTok

Livet är ett äventyr!

47!

Publicerad 2008-03-24 12:29:00 i Allmänt,

Så där ja, då är man 47, vilken charmig ålder... not! 

Jag hade i alla fall en trevlig födelsedag!
Mannen städade som en tok medan jag satt som en drottning och tog emot grattis-SMS som bara ööööste in på min mobil, nä, men det kom i alla fall några stycken.
Sedan åkte vi in till staden och jag fick peka ut nytt tangentbord, och så hittade jag en knallblå mus som matchade det, så nu kan jag sitta ännu längre vid datorn! ;o)

Sedan var vi inne på ICA Maxi och där hittade jag en så snygg svart väska som jag också fick.
Handlade alldeles för mycket gott till fikat, desutom måste det ju vara glutenfritt alternativ till dotter J.
På eftermiddagen dök dotter D upp, hon hade åkt tåg och hann äta lite mat innan det lilla kalaset drog igång.
A kom med dotter L och bror dök upp med dotter J, så det blev en stillsam tillställning vilket var skönt eftersom jag var så seg efter påskaftonens tacosmiddag med gott vin hos exmannen.

Där fick jag dessutom en så gullig present av O!
Hans pappa hade komponerat ihop en snaps som jag fick en flaska av och dessutom skulle namnge!
Jag tänker så det knakar... vill att det ska vara ett piffigt namn, och den var jättegod så det vill man ju också framhäva.
Imorgon ska vi åka till IKEA och köpa min stora present! Jag behöver bygga ut min bokhylla, jag har fått börja stapla böcker på golvet och det gillar jag inte. Böckerna ska ha sin plats, stå snyggt uppställda på en hylla.

Nu är man på jobbet igen, mycket folk i rörelse idag, en del sura som citroner, dom har väl haft för mycket ledigt kanske... men man behöver inte ta ut sin frustration på oss stackare som jobbar inom serviceyrket.
Ser på schemat att jag ska jobba varenda sabla dag ända till och med lördag... urk.

Kommentarer

Postat av: Kattis

Publicerad 2008-03-24 18:49:41

Stort GRATTIS på födelsedagen!
Ha det riktigt bra nu!
Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela