TyraTok

Livet är ett äventyr!

Bingo!

Publicerad 2008-03-20 00:02:24 i Allmänt,

Imorse väcktes man av SMS igen.
Min ex verkar kunna mitt schema för varje gång jag har sovmorgon messar han tidigt.
Nu var kl 9 och han bjöd oss på påskmiddag så det var väl OK då. :o)

Sedan satte jag mej vid datorn,  Ocharmig hade tråkigt, var sjuk och hemma och började skicka länkar till bingosajter via MSN,.
Jag reggade mej hej vilt och spelade upp välkomstpengarna överallt. Sonen blev inspirerad så vi satt här vid varsitt bord och spelade bingo halva dagen, sjukt va?

Men sen blev det skärpning! Jag diskade, handlade och lagade mat innan jag forsade iväg till jobbet.
Dom timmarna gick fort, dotter J flummade runt och gjorde en massa annat men det var så lugnt så hon fick väl pyssla med letande av påskkycklingar och sånt för att kunna göra roliga påskkort till sina småsystrar.

Sonen kom till jobbet för att åka med hem, lurade mej först att köpa smågodis när jag handlade och sen trixade han mej till Max, men hör och häpna, jag köpte inget!
Fast... jag åt lite av hans pommes med ostdip... men inte många!

Jag tror att dessa sex veckor inte alls blir så nyttiga som jag trott.
Fick förresten att vykort från Disney World i de förenade staterna, men personen glömde skriva vem hon var... fast jag tror jag känner igen handstilen... kära gamla Y som jag saknar så på jobbet. Nu gör hon sin drömresa, underbart, hon är värd den efter allt hon gått igenom.  I love her!

Nääe, nu är det spöktimme så då ska väl jag dra mej mot bingen innan mumlandet börjar här...

Kommentarer

Postat av: Kattis

Publicerad 2008-03-20 09:31:51

Hej!
Ni får ha en riktigt GLAD o SKÖN PÅSK.
Är du som jag så sitter vi väl vid datorerna halva påsken och skriver inlägg.
Må så gott!
K

Postat av: Kattis

Publicerad 2008-03-21 06:02:25

Morrn!
Nehe, jag vaknade först. Man känner sig lite ensam så här tidigt på långfredagen.
Ha det gott!
Kattis

Postat av: linda

Publicerad 2008-03-21 08:39:08

Så det kan bli!

Jaså, du har samma sanningar som jag..*l*
Kul!
Vad har du för tatuering?

Postat av: TT

Publicerad 2008-03-21 10:10:04

Linda! Jag har en älg tatuerad över höger bröst och Lilla My nere på vänster ben, vad har du?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela