TyraTok

Livet är ett äventyr!

Fredagslugn...

Publicerad 2008-03-28 19:42:34 i Allmänt,

Har stängning ikväll på jobbet, trist en fredag att jobba till 20.15 men that´s life.
Missar Let´s Dance, hinner kanske se lite hos dotter D när jag hämtar mina nya skor som hon hämtat ut idag.
Hoppas dom passar och är sköna.

Dagen har varit lugn, hela veckan har varit lugn, kanske har folk åkt uppåt för att se lite snö på lovet...

Jag har just ätit en räksallad, så god, och tidigare åt jag matlådan, linsgryta, som sonen gjorde igår och så som mellanmål en smoothie av hallon, mango och minimjölk.  Nyttig dag idag minsann!

Madde ringde just från andra badet, kollade in hennes blogg och fick lite muzic,  Metallicas The Unforgiven, passar mitt sinne...
Sonen, som satt uppe inatt sa att det snurrat polisbilar hela natten i vår byhåla, vet inte vad dom letat efter för det verkar ju vara klart vad som hänt. 
Och ändå så svårt att ta in...  tänker på J, mannens näst minsta, mina barns otroligt söta lillesyster...  att små barn ska behöva dö... hur kan man tappa kontrollen så?

Kommentarer

Postat av: Kattis

Publicerad 2008-03-29 06:50:31

Morrn från en morgonpigg...
Ville bara önska en trevlig helg!
Må så gott!
K

Postat av: Kattis

Publicerad 2008-03-29 11:35:59

Ja, jag har bara stannat 3 år på jobben. Men det sista var jag 6 år på men där förändrades min tjänst hela tiden så det blev aldrig slentrian.
Tjo!

Postat av: Berith

Publicerad 2008-03-29 16:48:08

Visst är det trist att läsa om såna saker som det som hänt härhemma medan vi varit i USA. Vart är världen på väg!??
Skönt på sätt och vis att vara hemma igen, men jag frrryyyssser....brr!!
Ha det

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela