TyraTok

Livet är ett äventyr!

Ljuset har kommit!

Publicerad 2008-03-18 06:31:58 i Allmänt,

Nu ni goa vänner och dom jag inte känner, imorse var himlen blå kl 5.15! 
Inte helt ljusblå förstås men trots att det var mulet såg man den blå färgen, inte nattsvart eller midnattsblå, woho!
Å ingen snö har vi fått heller för den delen, som det kaoset som dom hade i södra delarna av landet.
Men va fasen.... 1,5 dm snö! Ska det skapa kaos?

På bilradion spelades Leva livet med Gyllene Tider och det fick mej att piggna till, och nu så drog dom till med Snön faller med Lundell  så jag dansade runt här när jag packade upp Metro, tänk vad musik är viktigt i livet!

Igår gick jag tre promenader för att förbränna vin och smågodis från söndagkvällen, åtta kilo ner till midsommar som sagt, men tänk bara vad mycket kläder jag kommer att ha då!
Har en hel garderob med för små kläder, en del oanvända för att jag varit optimistisk när jag shoppat.... man är väl vädur! :o)

Nu ramlar personalen in här, städ och maskinist, H i simhallen berättade lite om sin USA-resa innan vi öppnade. Jag vill också resa! Nu kanske inte USA är drömmålet, men tänk att bara kunna flyga till London några dagar!
Men för att få råd kanske man inte ska arbeta inom den här sektorn.... eller bo i en liten billig lägenhet i staden och kunna cykla eller gå till jobbet.

Lyssnar på nyheterna... vem fan är så dj-a dum i huvudet att man hugger ihjäl två små barn??

Kommentarer

Postat av: Kattis

Publicerad 2008-03-18 06:44:41

Godmorgon!
Trevlig blogg, fast jag har ju inte hunnit läsa hela. Men det ska jag.
Ha en bra dag!
Kattis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela