TyraTok

Livet är ett äventyr!

Äntligen!

Publicerad 2008-05-14 09:19:19 i Allmänt,

Godmorgon!

Efter idogt rensande i mobilen för att få plats för inkommande MMS dök en babybild upp... ÄNTLIGEN har min kära vän och kollega L fått sin andra son,  strax över fem kilo och 57 cm lång!
Hon har gått ca 20 dagar över tiden och nu var det dags... stort GRATTIS till L och T, och mellanT och lillaT!! :o)

Nu ska jag duscha och hasta till tåget för lunch med Molina, det var väldigt länge sen vi fick till det så det ska bli skoj.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-05-14 09:30:14

åå har Linda fått barn, vad roligt =) men 5 kilo, det var mig en rejäl kille ;) hehe KRAM

Postat av: Kattis

Publicerad 2008-05-14 16:48:45

Hej!
Ja, ryggen är lite bättre, men varmvattnet har inte kommit tillbaka, så det blir att vara skitig en dag till. Eller så drar jag tidigt till jobbet imorrn och duschar innan alla kommer.
Ingen dum idé.
Grannarna har ju inte heller nåt varmvatten.
Ha en trevlig kväll.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela