TyraTok

Livet är ett äventyr!

Bowling

Publicerad 2008-05-02 17:03:17 i Allmänt,

Klev upp halv fem och kände mej inte trött... sov ju nästan hela dagen igår och lyckades ändå sova inatt, så det beror väl på det.  Ju äldre man blir ju mer tär festandet märker jag...
Fast så lugnt som det var under morgonen på jobbet så blev jag seg, tur att T kom till tio så man fick någon att gagga med.

Försökte få in dotter J tidigare så jag kunde ta komp och åka hem och vila men det blev bara en halvtimme före sluttid, och då skulle jag mata exmannens katter och köpa vin åt sambon... kunde lika gärna jobbat till tre och inte uträttat några tjänster!
Nå, hem kom jag och snälla T ordnade så jag får skjuts hem av dem i natt trots att dom bor åt totalt andra hållet utanför staden.
Annars hade jag fått ta bilen ikväll, och som det kändes igår hade jag kunnat gjort det, men idag är en annan dag och nu börjar jag bli lite festsugen. ;o)

Ska ta 17.22-tåget, träffa N på station, pinna iväg och ta ett glas vin och sen möta upp T för middag och bowling, nice.
Mannen åkte just iväg till vår hyresvärd för att fira 65-åringen. Han hade blivit lite snopen när han kom till verkstaden imorse och såg vårt stora grattisplakat, han gilladet det i alla fall.

Kommentarer

Postat av: Kattis

Publicerad 2008-05-02 18:31:10

Hej!
Dig är det full fart på jämt, verkar det som.
Kul verkar du ha iaf.
Må så gott!
Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela