TyraTok

Livet är ett äventyr!

Effektivitet

Publicerad 2008-05-21 13:25:40 i Allmänt,

Tog mej en välbehövlig sovmorgon minsann! 
Vaknade när mannen kom hem från staden runt 9.30-taget.
Jag som sa lite övermodigt igår att jag kunde ta ut hundarna på morgonen... hmmm... nu fick han göra det själv... igen.
Nå, när jag läst tidningen, druckit min frukostvälling, en kopp mjölk och tre koppar kaffe och duschat insåg jag att jag behövde städa badrummet.
Efter det var jag svettig så det blev till att duscha igen.

Sorterade kläder till insamling, dammsög sovrummet, sorterade tvätt och tvättade under tiden några maskiner.
Ibland är det skönt att börja jobba på eftermiddagen för jag har definitivt mer energi på förmiddagarna än på kvällarna efter jobbet.

Bluestep ringde, sonen måste vara med på lånet och bli återbetalningsskyldig om nåt händer mej...
Det vill jag inte, så jag ringer Freedom Finance och tar det lilla lånet istället så mår jag bättre i magen.

Nu ska jag försöka hittan något vettigt att äta innan det är dags att bege sej till kolgruvan.

Kommentarer

Postat av: Berith

Publicerad 2008-05-22 08:36:31

Himmel å pannkaka vad mycket du har hunnit med...själv har jag gått på halvfart och varit hemma i 2 dagar pga huvudvärk o illamående. Idag mår jag bra igen och ska jobba. Ska bli skönt att komma iväg...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela