TyraTok

Livet är ett äventyr!

Är det tisdag eller...

Publicerad 2008-11-14 14:05:57 i Allmänt,

... funderade vi här i korridoren, för inte känns det som fredag!!
Regnigt och grått och avslaget, vi är inte ens halv styrka idag så det är tyst och lite småtrist.

Meeen, fredagskänslan infinner sej säkert när man kommer hem och får dra på sej sina gamla mjukisbrallor, äta gott, ta lite glögg eller ett glas rött och inse att man inte behöver kliva upp i mörkret på två hela morgnar! :o)

Min gamla chef U ringde, hon tänker göra en visit här hos mej under eftermiddagen med avskedspresent!!
Ska bli kul att ses, men jag får ju skämmas idag med, börjar bli en vana. ;o)

Har inte varit där och lämnat igen växelkassa, nycklar och arbetskläder ännu... vart tar tiden vägen?
Tänker varje måndag att den här veckan så...
Men så glömmer jag det,  min förvirrade lilla hjärna med teflonminnet irrar bort i andra tankar.

Skulle vilja gå på romerska någon kväll... ska nog ringa dotter J och kolla om hon ska med.
Då kanske jag får med mej det som ska återbördas.

Kommentarer

Postat av: åsa

Publicerad 2008-11-14 18:19:50

Ha en bra helg!

Ha dé!/Kram

Postat av: Paula

Publicerad 2008-11-14 18:40:07

Hej! Jag äter ofta knäckemacka med makrill, det är jättegott!

Vann två trisslotter i en korsordstävling, inte ett öre fick jag, typiskt...kunde väl fått en ny lott iaf

Håller med om mörkret, nu är det rent för dj---ligt

och det säger jag som inte jobbar! Har brukat stiga upp med gubben vid halv åtta, men det var före november...nu är det tidigast nio som jag öppnar mina stålgrå.

Hoppas du får en skön o avkopplande glögghelg, h ihi

ingen favorit hos mig, men jag tar nog en öl istället

Postat av: Kattis

Publicerad 2008-11-14 18:50:48

Åh, tack, vad du är gullig.

Det värmer verkligen.

Ha en skön helg.

Bamsekramar

Postat av: anne

Publicerad 2008-11-14 19:40:58

Romerskt på Kristiansborg?



ICA är posten nu, åtminstone här. De visste och kunde allt! :)

Postat av: TT

Publicerad 2008-11-14 22:28:22

Tack alla, ha en skön helg ni med!

Anne, just K-badet, där jag jobbat de sju senaste åren innan jag bytte jobb i augusti.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela