TyraTok

Livet är ett äventyr!

Rapport från TT...

Publicerad 2008-11-04 10:08:04 i Allmänt,

... sittandes i sin älskade morgonrock vid sin dator, hostande och snörvlande.

Hoppas det här är årets sista förkylning!
Ska inte förnekas att det är skönt att vara hemma men det blir inte lika skönt när lönen kommer... överväger att ta ut semester istället för sjukdagar.
Jag har sexton dagar kvar att ta ut och i jul går det bara åt två av dem så jag kan slösa lite.

Natten har i alla fall varit lugn fram till 7-draget, då kom hostan igång men då är det ju ändå dags att kliva upp.
Har drömt så konstiga drömmar så det är inte sant... bland annat att yngsta dottern åt människokött!!??
Drömtydning tack!

Har suttit och tittat på MorgonZoo men dom gör sej bäst i radio tycker jag, så jag slog över till 4+ där det gick gamla avsnitt av Hem till gården som jag inte fattade ett dugg av.
Nyheterna handlar ju bara om det sabla valet i USA så jag satte mej här istället efter att ha sorterat alla mellandelar, lås och diverse annat som hör pärlandet till.
Skönt att diska ur lådorna och få lite ordning.

Fick se att Linda meddelat att Sandra fick en tjej, vad skönt att det gick bra.
Jag är alltid lite orolig för dom som väntar barn efter det jag själv gick igenom för fem år sen.

Mannen har åkt in till staden för ännu ett läkarbesök så jag är solokvist här, rätt skönt. :o)
Ja, han var ju inte hemma långa stunder igår heller för den delen, men han är ju en sådan person och det är jag glad för.
Då kan jag pärla och dona bäst jag vill utan att någon klagar på att jag inte är så social  hela tiden.

Nu börjar Malous program, hon försöker verkligen vara en Oprah i svensk tappning... inte så lyckad tycker jag då.
Som tur är kan man byta kanal eller stänga av, får kolla in TV.nu och kika igenom tablån och se om det finns något roligt att se.

Kommentarer

Postat av: Anna-Karin

Publicerad 2008-11-04 12:04:29

KRYA PÅ DIG!

Jag fick en influensaspruta på jobbet i söndags så jag hoppas att jag slipper det värsta i vinter.

Kram // Anna-Karin

Postat av: Paula

Publicerad 2008-11-04 18:10:46

Kannibalism betyder enligt min drömbok en varning för att frestas till något riskabelt som man ska undvika även om det verkar lovande. Om nu detta gäller dig eller dottern vet jag ju inte. En mycket annorlunda dröm du åstadkommit, det är nog förkylningen som får märkliga konsekvenser, hihi

Krya på dig!

Postat av: Berith

Publicerad 2008-11-04 18:13:49

Hejsan. Hoppas du kryar på dig nu!! Jag var iväg och fick influensaspruta idag, så jag hoppas jag slipper undan influensan i år. Skönt att få lite pysseltid även om halsen värker och näsan rinner. Det går ju att pausa så ofta man vill...tihi.

Postat av: linda

Publicerad 2008-11-05 07:33:48

Krya på dig!



Det är väl så att man aldrig är nöjd..L

Postat av: anne

Publicerad 2008-11-05 11:05:12

Vad hände för fem år sedan? Något tråkigt verkar det som...:(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela