TyraTok

Livet är ett äventyr!

Skönhetssömn...

Publicerad 2008-11-23 11:18:58 i Allmänt,

... behöver jag minsann och idag fick jag en timme längre än igår,
Inget trampande utanför sovrummet, Tequila sov lika hårt som mej, skönt.

Igår var N och jag iväg och firade arbetskamrat Lena som fyllde 60 år.
Det är ju min f d kollega, och N:s blivande eftersom hon äntligen får fast tjänst i form av mitt gamla jobb.
Känner att man saknar sammanhållningen vi hade, vi tre var ju ett litet järngäng i vår reception...
Men vi har våra partypengar som vi ska utnyttja i januari! :o)

Vi fick i alla fall god plockmat och god tårta men eftersom jag körde var det lugnt med alkoholen, och N hade lilla A med sej så det var lugnt där med, och jag var hemma tidigt.
Gjorde den goda currygratängen och kollade på "min" Marcus på isen, haha, synd att han inte var i form men det gick ju bra i alla fall.
Gjorde två  halsband, åt choklad och drack lite vin, perfekt stugsittarkväll.
Vi funderade på om vi skulle åka in till staden och gå på lokal, men njä, kallt att eventuellt köa, vänta på bussar och så,
jag har blivit väldigt bekväm!

Bekväm och lat är jag nu med i min morgonrock och klockan är snart halv tolv.
Ska det bli någon städning denna helg får det bli NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela