TyraTok

Livet är ett äventyr!

Usch!

Publicerad 2008-11-13 21:32:42 i Allmänt,

Jag blir bedrövad när idrottens så kallade fans och anhängare så totalt förstör för sitt eget lag...

Att börja hota en tränare är illa nog men att ge sej till att hota familjen till Tornberg... vilket lågvattenmärke!!
Denna familj, så otroligt trevliga människor och jättefina små barn har jag haft kontakt med via mitt gamla jobb, och att dom ska behöva känna sej hotade i sitt eget hem av sådana hjärndöda människor som tror sej älska sitt lag...?!
Det är tragiskt, jag lider med dem.

Ur led är idrotten, eller snarare anhängarna, det finns ingen heder längre.
Se bara på fotbollen... knappt vanligt folk kan gå på matcherna längre.

Så!
Nu fick jag spy lite galla, skönt
Annars har dagen varit rätt bra jobbmässigt, jag har nog hunnit det mesta som ska hinnas före det magiska datumet 15!
Dotter J kom upp för att kopiera sjukintyg, fylla i försäkringspapper och skicka internt och stannade kvar så hon fick vara med på vårt fika.
Tänkte hon skulle hjälpt mej med sortering men hon försvann i en hast när jag satt i telefon, smidigt, haha!

Mannen ringde  och avslöjade att han köpt glögg till mej så jag sorterade fort som attan och åkte sedan och handlade lite kotletter till kvällen.
Vi lagade mat och åt i stearinljusens låga och ikväll var jag inte lika trött så sömnstunden i soffan har uteblivit och ersatts av glöggvärmning så här en torsdag... lovely! :o)

Sitter och bevakar auktioner på Tradera, behöver mer toggerlås och vinröda pärlor och tänk att då hittar man så mycket annat man vill haaaaa!

Kommentarer

Postat av: Kattis

Publicerad 2008-11-14 06:45:02

Godmorgon!

Hoppas du sovit gott.

Ha en toppenfredag!

Kram

Postat av: Berith

Publicerad 2008-11-14 07:59:30

Vill du kolla på de pärlor jag ska sälja? Jag har ganska mycket i olika färger. Säg bara till så fixar vi det!

Postat av: TT

Publicerad 2008-11-14 08:09:41

Jaaa! Så var jag och letade efter scrapbooking-tidningarna en måndag.

Vi får planera ihop det här! :o)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela