TyraTok

Livet är ett äventyr!

Statistik...

Publicerad 2008-10-10 13:17:44 i Allmänt,

... det låter väl som en trevlig sysselsättning en fredag eftermiddag när solen nästan skiner?

Nä, jag tänkte väl att ni inte heller tycker det.
Har ju aldrig gjort det här momentet så jag avvaktar tills mina kollegor tvärs över korridoren börjar, så tänker jag hänga på och lära mej.
Jag har en lathund men jag gillar inte att läsa bruksanvisningar och sånt, jag vill kunna allt på en gång!
En omöjlig ekvation förstås, det brukar sluta med att jag får krypa till korset och läsa i alla fall...

Well well, sen är det fredagkväll!
Inte för att jag har något roligt inplanerat eller ens köpt mej lite viiiiin men jag är inne i en skaparperiod så jag ser fram emot att få sitta hemma och skapa.
Tur man har billiga nöjen när plånkan ekar tom.
Sålde förresten ett lila halsband här idag som jag knåpade ihop igår!
Det finns en till lila-galen person här bland mina kollegor! :o)
Fick dessutom hem lita nya pärlor igår och det inspirerar.

Ska slå in julklappar också, köpte liet smått på Lagerhausi måndags.
Jag måste börja i tid om jag ska ha råd med julen. Det är inga dyra grejer men jag tycker det är mysigt när det ligger många paket under granen.
Som tur är har man inga bortskämda barn utan dom blir nöjda vad dom än får.
Det hänger väl i sedan åren som ensamstående morsa, då hade man inte råd med några stora åthävor men dom klagade aldrig.

Nu ska jag gå två våningar upp och hämta mej en latte så jag orkar igenom statistiken.

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2008-10-10 16:57:54

Såg dig imorse med men du hade musik i öronen va? Hehhe jag roooopade.

Tipsade dig förut om älgbloggen..nu kommer en annan helt underbar..om Bulldogen Sonja. Hon är så förskräckligt söt så jag skrattar med tårar i ögonen när jag kollar hennes blogg:D

http://blogg.aftonbladet.se/25838/

Postat av: TT

Publicerad 2008-10-10 18:19:15

Hehe, jag varken såg eller hörde mer än Morgon Zoo.

Vilken liten sötnos, och älgbloggen har du tipsat om förr, den följer jag. :o)

Ha ett trevligt bad och en rolig helg!

Postat av: Kattis

Publicerad 2008-10-10 19:22:27

HAllå!

Lite konstigt blev det.

NEj, frun fick veta detta när hon tittade igenom hans mail efteråt.

Ha det gott!

Kramisar

Postat av: Ann

Publicerad 2008-10-11 06:18:33

God morgon! Åh vad kul att slå in klappar! Måste ta och starta mina inköp jag med...

Postat av: TT

Publicerad 2008-10-11 11:00:34

Kattis, det är otroligt att man kan bevara en sådan hemlighet i alla år...

Jag skulle nog känna mej kränkt, eller ja, det gör jag ju av min far som aldrig hör av sej... men han har inte gift om sej så han har inte behövt hemlighålla oss barn, bara skita i att bry sej.



Ann, det var jättemysigt att plocka fram julpapperen från förra året! Tre paket blev det!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela