TyraTok

Livet är ett äventyr!

Utö in my heart!

Publicerad 2008-10-26 22:19:52 i Allmänt,

Vi hittade dit och vi hittade hem!

Inte blåste vi bort heller, det gungade ett litet tag men ingen fara alls.

När vi klev av båten, lite uppiggade av att baren faktiskt var öppen så stod det en ny fin lila volvo och väntade precis bredvid landgången.
Kan det bli bättre än att bli hämtade i en lila bil!? :o)
Utö var verkligen en positiv upplevelse!
Jag trodde inte det var en så stor ö och visste inte att den låg så långt ut i havsbandet.
Idag efter frukosten åkte vi en sightseeing, jättefin natur och man suckade avundsjukt över hur fint folk bor.
T och A har ett guldläge med en vidunderlig utsikt från sina stora vardagsrumsfönster.
Jag ska sätta in lite bilder sen.

A är en så duktig kock, vi fick högklassig mat både igår och idag, och frukosten var som rena rama hotellfrukosten, hög service!
Hon hade dessutom en liten friggebod som arbetsbod till sina fina arbeten med rep och knopar, hur avundsjuk blev man inte över den arbetshörnan!
Nästa gång vi åker ut dit ska vi få en av deras två uthyrningsstugor, vore underbart att kunna vara där en vecka i sommar.
Bo gratis mot att hjälpa till lite i affären, helt OK för mej!

Vi gick en stund i huvudstaden och kollade i affärer innan vi åkte hem för det diffade nästan två timmar mellan pendeln och vår buss hem till Västerås.
Tur man får lön imorgon annars hade jag shoppat upp en stor del av den tror jag...

Nu ska jag hoppa i bingen, tidigt,  men jag är jättetrött och imorgon är det seminarium hela förmiddagen så då bör man väl vara lite utsövd.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela