TyraTok

Livet är ett äventyr!

Thaisoppa...

Publicerad 2008-09-29 13:30:58 i Allmänt,

... varje lunch i fjorton dagar, vad sägs om det?
Inte blir det dyrt heller, 155 kr för hela paketet.
Återstår bara att se hur det fungerar, återkommer med den rapporten.
Eller... hör ni inget mer om saken har det gått åt skogen... igen! :o)

Efter min förra vända med några dagars hjälp av Anna Skippers smörja, för ca ett år sedan har jag hållit de 3-4 kilon jag gick ner av den lilla kuren.
Därför törs jag prova detta, men jag byter alltså bara ut ett mål per dag, mer mat kan jag nog inte försaka, haha.

Sprang ihop med en kompis som jag jobbat ihop med för länge sedan inom barn-och ungdomsverksamhet och vi pratade lite om livet i stort.
Jag berättade om mitt nya jobb och hon sa att hennes barnbarn väntar på ny plats, och ser man på, hon fick goda nyheter.
Staden är liten, verkligen,  för jag skickade just ut ett erbjudande, och inte hade jag reagerat på namnet när jag pratade med hennes dotter förra veckan!
Kul att kunna ge goda nyheter ibland.

Nu har dom andra haft sin månatliga vindragning här, sista för säsongen, nu ska vi nykomlingar få hoppa med, ska bli spännande.
Har ju haft lite flyt på förra jobbets vinlotteri, får se vad det blir här.
Säger som med soppan, hör ni något om det i framtiden har det gått bra.

Nu kanske man ska jobba lite, inte bara sitta här och snattra...

Kommentarer

Postat av: Kattis

Publicerad 2008-09-29 21:30:35

Åh, samma soppa i två veckor? VArför inte. Jagkörde Cambridge i 15 veckor coh det var lite tradigt sen.

HA en skön kväll!

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela