TyraTok

Livet är ett äventyr!

Ännu en solig dag...

Publicerad 2009-04-07 08:41:51 i Allmänt,

... men idag kändes det inte lika bittert att gå till tåget för imorgon är jag ledig!
Det är makalöst vad solen värmer när man står i lä, idag kunde tåget fått vara försenat utan att det hade gjort ett enda dugg.

Igår kväll kom ett par och visade upp en Saab som mannen ringt på, en gammal 9000.
Vi har ju haft några sådana och vet att dom kan vara väldigt fräscha även om det är 90-talare, men den här var... urk... näe...  så mannen letar vidare.
Han älskar ju att leta bil, kolla runt på Blocket och andra ställen och vi har ingen brådska, Audin rullar väl på ett tag till, min gamla trotjänare.
Det enda nedslaget på besiktningen nu var en bromsslang som behövde bytas, fantastiskt för den gamla 92:an som gått snart 35 000 mil.

Har sovit tungt och drömlöst inatt, känner mej äntligen utvilad.
Sista tiden har jag sovit väldigt illa, vet inte varför jag inte kunnat koppla av alls...  hoppas den här nattens trend håller i sej för man orkar inget annat än äta, jobba och sova när nattsömnen rubbas i långa perioder.

Nu kanske man ska arbeta lite... det är väl därför man sitter här på stolen och får betalt. :o)

Kommentarer

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-04-07 16:59:35

Märkligt det där vad en del gillar. Själv vill jag bara ha en bil som går.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela