TyraTok

Livet är ett äventyr!

En liter whiskey!

Publicerad 2009-04-22 22:58:39 i Allmänt,



Bland annat denna fick mannen som tack för skjutsande och hämtning till Arlanda!
Mmmm... hoppas man hinner smaka innan den är slut. :D

Ännu en dag som gått fortare än snabbast!
Mycket att göra under förmiddagen, tidig lunch med E med mycket prat, stadspromenad längs Svartån under friskvårdstimme efter lunch och sedan möte om semestrarna.
Jag ändrade min så blev alla glada och nöjda... ja nästan i alla fall.
Vi har inget planerat och knappt råd att åka någonstans heller så jag kan dela  mina 4 1/2  vecka i tre delar, det gör mej inget.
Blir kollega M och jag som ska hålla ställningarna v 31 men då har vi ju nästan jobbat ett år så det bör vi klara.

Kvällen bestod av mycket prat på MSN med dotter J och vännen K.
Bundit en fluga, fixat till en blus och nästan gjort ett halsband.
Ibland är man produktiv.
Mannen åkte och fiskade och jag njöt av ensamkväll, haha.

Kommentarer

Postat av: Kattis

Publicerad 2009-04-23 08:12:45

Morrn!

WOw, vad duktig du var igår. :D

Idag skiner solen och vi får hoppas på kanonväder.

Ha en bra och fin dag!

KRAM

Bild på kändisen finns på min blogg nu, hihi

Postat av: Paula

Publicerad 2009-04-23 16:08:15

Tack! För textbytet! Nu kan också jag läsa utan att kisa på en centimeters avstånd, haha!

Whiskey ja, det är den enda spritsorten vi numera dricker. Vi brukar köpa Famous Grouse, den är så mild och god....en whisky och en öl. härlig kombo!

Kram

Postat av: Paula

Publicerad 2009-04-23 16:09:45

Glömde förstås det jag skulle säga, (när jag fick syn på flaskan...) att det låter härligt med en husbil! Tyvärr är min make lika oteknisk och opraktisk som jag, så för oss är ett hemmabygge inget alternativ!

Men blir jag rik så kan jag tänka mig några år på rullande hjul, då kan man dra dit pepparn växer!

Postat av: Madde

Publicerad 2009-04-23 17:06:47

Hejsan! Whiskey är gott. Har ett tips som jag tycker ni ska prova. Det finns en whiskeysort som man shootar den heter Frousen Famous Grous SKIT god, lägger den i frysen sen är det bara att hutta. Ha det bra i vårvärmen. Madde

Postat av: TT

Publicerad 2009-04-23 17:20:31

Famous dricker vi också mest Pula, och jag vill testa den svarta också!

Och just den du nämnde Madde pratade vi om på jobbet idag, någon hade testat och tipsade om den!

Postat av: Kattis

Publicerad 2009-04-23 17:42:56

Hahaha, occh jag har ingen aning om vilka det är. Alla bara skrattar åt mig.

Men jag vet en massa annat, hihi.

Ha en bra kväll!

KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela