TyraTok

Livet är ett äventyr!

För liten...

Publicerad 2009-04-01 08:29:43 i Allmänt,

... var lägenheten vi var och tittade på igår.

För en person eller möjligen två med väldigt lite möbler och saker hade det nog funkat,  men vi har stor plats nu och det känns inte kul att behöva tränga ihop sej hur mycket som helst.
Compact living är inget för mej.
Det fanns inga förråd heller, och grannens husvägg var precis utanför ett fönster så... nope!
Inte för fem lax i alla fall.

Idag skiner solen så  underbart vackert, himlen är knallblå och jag vill INTE vara här utan skulle hellre följa med mannen och fiska!
Han fick tre fina regnbågar igår så gissa vad vi åt till middag!  :o)
Fast först ska han besikta min bil... uuuh... lika nervöst som att gå till tandläkaren.

Som sagt, solen skiner och jag skiter i banken och hus och allt ett tag nu,  och väntar tills jag vet när anmärkningen är borta.
Fast jag tror inte det blir till Swedbank jag vänder mej för lånelöfte när den dagen kommer!
Efter ca 30 år i som trogen kund utan att jag misskött mej så vill jag bli lite mer respekterad.

Kommentarer

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-04-01 09:05:40

Det finns så olika sätt att säga nej på. Man kan göra det så att den som får nejet ändå känner sig respekterad och det kostar så lite att göra det så. Undrar varför det verkar vara så svårt.

Postat av: åsa

Publicerad 2009-04-01 11:03:19

Håller med dig angående Swedbank, de skulle nog behöva en intern charmkurs...

Men, det finns ju fler än dem så hoppet är väl inte ute..

Ta tid på er och kolla upp vad som finns och det har en tendens att "poppa upp" objekt så fort det blir vår.

Ha dé!/Kram

Postat av: anne

Publicerad 2009-04-01 13:29:21

Jag kan rekommendera SBAB! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela