TyraTok

Livet är ett äventyr!

Hej hopp!

Publicerad 2009-04-07 14:34:28 i Allmänt,

Kollade läget lite här på avdelningen och insåg att jag kan vara ledig på torsdag också, hurra!!  

Skönt med sex sovmorgnar efter varandra, och dessutom bara en fyradagarsvecka att arbeta efter det!
Kanske vi tar en sväng upp till stugan i helgen om vädret är bra,  kanske hinner jag göra klart alla smycken jag har i idé-banken i knoppen.
Kanske hinner jag sy mitt linne också... ja, planer saknar jag sällan, är inte lika bra på att utföra dem men om man siktar mot stjärnorna kanske man med lite tur hamnar i trädtopparna!     
blomster/Pflanze11.gif

Idag var det dags för månadens utelunch med kollegorna.
De hade valt en italiensk restaurang bakom Skrapan, kommer inte ihåg vad den heter.
Lite smaklös rödspätta och risotton som hörde till var så gul och fin men smakade inte heller något.
Liiiiite tråkigt för 79 kr men vi tjatade till oss en liten chokladbit till kaffet i alla fall.

Uj, nu är det dags för fika, sen sista rycket i högarna här innan ledigheten börjar,  kan inte bli bättre just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela