TyraTok

Livet är ett äventyr!

I väntanst tider...

Publicerad 2009-04-04 13:46:45 i Allmänt,

... var jag ju igår så jag jobbade till kvart i sex, och som tur var stannade en kollega som också behövde komma ikapp lite.
Inget roligt att sitta själv i det stora stadshuset en fredagkväll...

Sedan knatade jag runt lite på staden, mindes de lila jeansen på JC, provade och ser man på,  jag kom i 38:orna och utnyttjade 199 kr till av mitt presentkort.
In på Panduro och köpte ett set med 4 tänger för 79 kr av mitt andra presentkort.
Tänk att dom bara fanns med lila skaft! :D

Sedan gick jag ner och satte mej på stationen och läste lite i boken, Flyga drake,  otroligt bra bok.
Rätt som det var kom bror och sambo ner så vi stod alla tre i välkomstkommitté när dotter D steg av bussen från Helsingborg.
Middagen intogs på Max innan vi åkte ut till byhåla för fika och överlämnande av ett stycke svart Golf till bror.
Så nu har vi bara en bil igen men mannen är redan i full färd med att kolla ut nåt annat han vill ha.
Där har vi inte samma åsikt men det är hans pengar och hans bil så jag försöker att inte lägga mej i.
Ska nog sälja Audin sen i alla fall och köpa något mindre för han verkar ha en stor kombi i sina tankar och två sådana känns onödigt.

Idag är det värsta sommardagen ute!!!
Mannen och jag gick in till centrum, det är vårmarknad men det var inte mycket att hänga i påskriset där inte.
Har suttit ute och fikat och läst i solen och sen kom D upp vid tolvsnåret.
Fundrar om vi ska grilla lite gott och äta potatisgratäng, hon behöver gödas! :o)

Kommentarer

Postat av: anne

Publicerad 2009-04-04 17:06:17

Ja, kan du få på dig 38:or i jeans kan du nog gödas utan större fara! Eller var det dottern du tänkte på!?! ;)



Bilaffärer är en sak för sig. Vi har inte beslutat oss än, men eftersom vi står utan bil 30 april (det blir ju ingen besiktning eftersom den inte ska repareras utan lösas in av försäkringsbolaget), så måste vi komma til skott. Det är ju leveranstid på dem!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela