TyraTok

Livet är ett äventyr!

Ikväll gick det bättre!

Publicerad 2009-04-11 21:57:11 i Allmänt,



Om ni funderar så vill jag bara påpeka att den största av dem fick jag!
Mannen fick två på fluga och jag fick den största på räka.
Lite surt för folk som suttit där hela dagen utan att få ett skvatt, så kom vi och drog upp tre fiskar på en timme.
Men dom skulle bara veta att igår fick vi inte en enda!

När vi kom till Kolbäck så var mannens nyfunne vän där i sin husbil och bjöd in oss.
Han lärde mej att knyta flugor så nu kan jag lite om den ädla konsten,  men han kallade min första för en skadeskjuten kråka!!
Jaja, det var den första, nu kan jag grunderna så nu ska jag bara köpa lite utrustning, sedan ska här bindas snygga flugor som ger många fina fiskar! :o)

Annars har dagen gått i solens sken, suttit ute och läst och pratat med M i djuraffären.
Tog hem min smyckestavla för nu ska jag fylla upp den med nya smycken och hänga in den till henne igen på tisdag.
Hade sålt något så jag fick en liten "lön", alltid kul när folk gillar det man gör och köper.

Nu ska jag ta mej en whiskey innan sängdags, ansiktet stramar idag också, rynkigare och rynkigare blir man av denna sol!
Men det är sååå underbart!

Kommentarer

Postat av: anne

Publicerad 2009-04-12 09:29:51

Häftigt med fisken! jag vet inte när jag fiskade sist. minns inte...



Lila är snyggt men kanske inte nödvändigtvis på näsor...! ;)

Postat av: åsa

Publicerad 2009-04-12 10:35:08

Vilka fina firrar!

Det riktigt vattnas i munnen på mig, tänk va gott...

Hoppas du har en bra påskhelg..

Ha dé!/Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela