TyraTok

Livet är ett äventyr!

Tre minuter kvar...

Publicerad 2009-04-02 00:31:58 i Allmänt,

... till 2 1/2 män och jag är vaken!!

Har pratat två timmar i telefon med min bror, han har just köpt vår Golf!
Han behöver den, den är välskött och mannen vill ha nåt annat, perfekt!

Så här länge brukar jag inte vara uppe på vardagar men nu börjar ljuset göra sitt, man är skapligt pigg eftersom det är ljust när man går ut med hundarna vid 20-tiden.
Mannen åkte och fiskade så jag var själv en stund när jag kom hem från jobbet och fick så mycket gjort vid pärlbordet, fotografier kommer.

Kommentarer

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-04-02 08:41:04

Ja, nu börjar det kännas att våren är här.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela