TyraTok

Livet är ett äventyr!

Ibland går det undan...

Publicerad 2009-04-16 09:17:56 i Allmänt,

... och dagen svischar förbi så fort så man hinner inte med alls.

Två möten på eftermiddagen och sen superstressig sista timme för att hinna med saker som bara måååste med posten,  gillar inte att få sena besked... alldeles åt helskotta sena besked...
Ja, så sena att jag inte kan påverka dem, bara försöka.
Men det är inte mej det drabbar i slutänden så...

Mannen och jag åkte till L-badet och hälsade på N efter jobbet, hon behövde lite uppmuntran... åt en korv med bröd och pratade lite gym-F som jag inte sett sen jag slutade.
När vi var där ringde mannens mobil, han hade tydligen ringt på en bil som stod utanför Bålsta så det var bara att slänga sej i bilen och åka dit.
Det dividerades och provkördes och till prutades, (då satt jag i bilen) och till slut hade han fått den för 5000 kr.
Saab 9000 årsmodell 94, rätt fräsch men lite småpyssel som det är på gamla bilar.

Klicka för att visa "SAAB 9000" result 16

Var inte hemma förrän till åtta, och då var jag så trött efter den stressiga jobbdagen och turen till Bålsta så jag fick inget gjort alls.
Mannen hade köpt ett nybörjarset för flugbindning,  jag testade att göra en.
Blev nog också rätt lik en skadesjuten kråka...

Åt en hårdmacka, titta på Anna Skipper och sen la jag mej... fascinerande liv man lever...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela