TyraTok

Livet är ett äventyr!

Man sliter på i köket...

Publicerad 2009-12-06 12:19:59 i Allmänt,

... och nu på förmiddagen har jag kokat lingonsylt för att tömma en av frysarna. 

Köksskåpen är i det närmaste tomma och mannen har skurat ur några av dem nu i veckan.
Klorinsprayen vi blev tipsade om fungerar utmärkt mot flottiga skåp!

Huser ser ut som ett bombnedslag men det går i alla fall framåt.
Måste bara hämta fler banankartonger.
På Willys här i Sura kostar dom en krona styck, pengar som dom skänker till ett fadderbarn (tror jag det var), och det är bra!

Undrar om jag ska ge mej på vitrinskåpet med alla fina kristallglas jag ärvt efter mina föräldrar...
Fast jag ska hinna gå på julmarknaden här i byn idag också,  men det ska bli lite mörkt först så man får stämning av marschaller och lyktor.

Så ska jag skriva ett brev till tomten för den här såg jag på Åhléns i veckan och den vill jag HA!



Större,  snyggare och billigare än den första jag pekade ut.

Kommentarer

Postat av: Selma

Publicerad 2009-12-06 12:57:28

Lycka till med att övertala tomten.

Postat av: Berith

Publicerad 2009-12-06 17:53:25

Skitasnygg väska!

Postat av: Ia

Publicerad 2009-12-06 19:41:56

Heja på med packningen och lycka till i kontakten med den skäggiga mannen i röd luva ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela