TyraTok

Livet är ett äventyr!

Shoppinglunch!

Publicerad 2009-12-29 14:16:25 i Allmänt,

Usch vad man kan förlusta sej på en lunchrast!
Jag kastade i mej matlådan och skulle kuta bort till Indiska för att köpa de snygga lila gardinerna jag såg igår för mitt presentkort.
Puh, dom fanns kvar och jag stod och tvekade ett tag mellan de mörka och ett par ljusa jag såg idag men dom mörklila segrade.
298 kr är ingen farlig summa för vardagsrumsgardiner!

Såg skyltar på Tiimaris fönster att det nu var 70 % rabatt så jag hastade över gatan och köpte lite scrapbooking-grejer, skulle kostat 146 kr men det blev 57 kr i slutsumma, hehe.
På väg tillbaks till jobbet slank jag in på Flash och hittade en jättefin kofta för 200 kr, en sådan behövde jag minsann.
Hann även in på HM och köpte kraftigare strumpbyxor, halva priset av 129 kr och en svart scarf för 30 kr.
Jag gillar sådan snabb och billig shopping!

Kommentarer

Postat av: anne

Publicerad 2009-12-29 20:03:19

Det var bra shoppat av dig, speciellt gardinerna! Min plånbok shoppade åt dottern idag, och det var roligt det också! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela