TyraTok

Livet är ett äventyr!

Hej och hå...

Publicerad 2009-02-11 13:59:57 i Allmänt,

... vad dagarna går!

Jag tycker inte jag hinner med något alls.
 Efter landningen på skrivbordsstolen i morse har det mest varit telefonpratande med tappra försök till att jobba däremellan.
Så lite fika, sen började lunchen direkt efter det kändes det som, och nu ska jag försöka hinna med lite arbete innan det är fika igen.
Visserligen verkar jag få lite gjort mellan varven för pappersröran på skrivbordet har ändrats från totalt kaos till ordnad röra.

Sonen tittade just upp efter lunchen, trevligt!
Känns lite ovant bara att han har verkliga ärenden hit i till den här avdelningen för placering i barnomsorg, haha, men jag vänjer mej väl vi det också.

Träffade en gammal klasskompis... eller gammal!?
 Vi är ju evigt unga  :o)  men det var längesen vi var klasskompisar.
Hon jobbar på en av "mina" skolor och hade något problem.
Har du kontaktat TM frågar en av hennes jobbarkompisar.
Näe, varför skulle jag det?  Hon jobbar ju på K-badet, hade min kompis svarat helt oförstende.
Hehe, man kan byta jobb sa jag.
Västerås är ingen stor stad!

Kommentarer

Postat av: anne

Publicerad 2009-02-11 22:10:37

Nog är väl Västerås av hyfsad storlek ändå. Fast kanske håller folk koll på varandra ändå?

Postat av: TT

Publicerad 2009-02-12 08:02:51

Jo, storleksmässigt sett är den väl rätt stor men människomässigt sett är den liten! :o)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela