TyraTok

Livet är ett äventyr!

Mja...

Publicerad 2009-02-06 19:24:09 i Allmänt,

... kanske har det infunnit sej lite feeling...
Den brukar komma krypande på eftermiddagsfikat om den är borta, men idag var det en så lugn tillställning så inte ens där kom den.

När mannen plingade på mobilen att han var utanför redan 16.20 försökte jag mana fram den på vägen ner till bilen... men neehej.

Vi handlade och gjorde inte direkt någon kulinarisk kullerbytta, utan vanlig fullkornspasta med köttfärssås och sen däckade jag i soffan under mitt varma täcke en stund.
Nu är jag alltså nyvaken och nu kommer den ta mej 17 krypande!
Två lediga dagar!!
Framför allt två sovmorgnar!!
Ovärderligt skönt!

Den här helgen ska jag försöka hinna sy lite, måla klart min tavla och göra lite smycken.
Det är planen... får se vad som blir av.
Först och främst ska jag i alla fall hälla upp ett glas vin och spela lite alfapet här på nätet, det är avkoppling för mej.

mat/Nahrung03.gif

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-06 19:45:05

Vin och alfapet låter som en bra komination

Postat av: TT

Publicerad 2009-02-06 20:16:46

Jajamän, man tänker mer kreativt då!

Postat av: anne

Publicerad 2009-02-06 20:51:45

Jag försökte mig på det där nät-alfapetet men jag fattade inte hur man skulle göra...:(



Du! Det är fredag!!!

Postat av: Berith

Publicerad 2009-02-06 22:04:01

Hoppas du får en riktigt skön helg. Jag har ledigt hela helgen, det har inte inträffat på lääänge!

Postat av: åsa

Publicerad 2009-02-06 22:09:50

Hoppas du får en bra fredag, ja, det är ju aldrig fel med lite vin och är det då även alfapet...kan aldrig bli fel..

Ha dé!/Kram

Postat av: Kattis

Publicerad 2009-02-07 09:47:12

Godmorgon!

Hoppas du känner att det är helg nu.

Ha det så skönt nu.

KRAM

Postat av: TT

Publicerad 2009-02-07 10:28:38

Anne, jag får guida dej!

Berith, ha en jätteskön helg nu då när du äntligen är ledig, och festa lugnt!



Åsa, fredagen blev lugn och fin, Let´s Dance och dator och vin! :o)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela