TyraTok

Livet är ett äventyr!

Rymlingen är igång igen...

Publicerad 2009-02-10 18:23:15 i Allmänt,

Jag lovade mannen att sluta lite tidigare idag,  och han hämtade mej vid fyra.
Innan vi har kommit ut ur staden ringer hans mobil (åh, så ovanligt!) och hunden Lasso är åter borta.
Denna gång försvunnen under jaktträningen.

Jaha, jag blev avsläppt hemma, lite snöpligt men  jag tänkte att jag kan ju roa mej med datorn, men då funkade minsann inte nätet!!
Efter någon timme kom det igång, då hade jag hunnit äta och kolla lite på pärlbordet.
Men man får inget vettigt gjort när man inte vet hur det går där ute i den nu mer mörka skogen...
Nu har han varit ute i två timmar och letat... tycker synd om gubbsen i kylan.

Arbetsdagen idag har varit lika kaotisk som igår, jag vet inte vad som är på gång.
Det bara trillar in konstigheter hela tiden,  men idag fick jag bekräftat att det inte var jag som tänkt fel igår i alla fall angående ett ärende.
Synd bara att det innebär så mycket merjobb för oss...
Så kom vaktis körande med M:s nya möbler så imorgon lär det bli lite bubbande och bärande.
Fast jag älskar ju att göra om så jag ser framemot att få dona med det.


På eftermiddagen hade vi ett möte som jag naturligtvis hade svårt att hålla mej vaken på.
Som på beställning fick jag besök, haha, så jag fick ett avbrott och klarade resten galant.  Kanske ska beställa lite besök sådana eftermiddagar...

  

  

Kommentarer

Postat av: Paula

Publicerad 2009-02-10 18:26:30

Hej! Har ni hittat hundrackaren?? Usch ja, våran Loppan rymmer så fort hon får chansen, vi jagar ju inte med henne, men rådjursinstinkten sitter ju i märg och ben...

Håller tummarna!

Jo i fredags såg det ut så! Vinkade till dig vid avfarten i Sura, är det där du bor?

I lördags kväll spöregnade det i Stockholm, kul att gå ut o röka festklädd och fin...blä

Kramen

Postat av: anne

Publicerad 2009-02-10 18:35:10

Det är skönt när man får något som bryter trötthetskänslan. Vi var och tittade på kontorslokaler i em, det blir nog flytt för oss. På jobbet alltså.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela