TyraTok

Livet är ett äventyr!

Sju långa år...

Publicerad 2009-02-26 15:27:09 i Allmänt,

...har jag arbetat inom Västerås kommun, och inte ett enda år har jag kommit ihåg att lönen kommer 26 februari istället
för 27 som de övriga månaderna under året.
Snacka om att vara ouppmärksam!

Men glad blev jag när jag såg uttagsbeskedet från Minuten.
Fast fasen vad det kostar att vara sjuk några dagar...  hädanefter får man hålla sej frisk.
Tur det inte är stora utgifter denna månad, men sen kommer två bilbesiktningar och två bilskatter... det blir inte skoj.

Men den dagen den sorgen,  snart är det dags att gå till Bishop Arms efter en eftermiddag i konferensrummet.
Och imorgon, har jag nämnt det?
Imorgon är jag ledig! :o)

Kommentarer

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-02-26 16:19:12

Farligt med lön och after work på samma dag.

Postat av: åsa

Publicerad 2009-02-26 16:28:33

Hoppas du får roligt ikväll och sicken tur, att du är ledig i morgon..ja, ifall det skulle va så att du har lite "skallebank"...

Ha dé!/Kram

Postat av: TT

Publicerad 2009-02-26 16:33:08

Ja, det kan bli lite för mycket, slänger in kortet i baren, haha, och vaknar med pannknack!!

Tur det brukar vara lugna tillställningar... hittills... ;o)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela