TyraTok

Livet är ett äventyr!

Vecka 8 redan!

Publicerad 2009-02-16 09:12:10 i Allmänt,

Igår däckade mannen, och det händer INTE ofta!
Han blir aldrig sjuk när jag är det, men nu är det alltså dags.
Jag hoppas att det inte är influensa utan en förkylning, vi får se.
Han sov i morse när jag gick, hoppas han orkar ut med hundarna...

Jag fick ta alla promenader igår utom morgonen, den fixade han.
Men det behövde jag, efter den sega lördagen var det bra för min hjärna med mycket frisk luft! :o)

Inte för att det verkade hjälpa, det enda jag fick gjort var lite tvätt och disk, en totalt lat helg, vilket fördärv!
Men men... nya veckor, nya tag.
Jobba till till fem och sen träning, det blir väl en bra start på denna vecka!

Kommentarer

Postat av: Ia

Publicerad 2009-02-16 09:27:42

Däckade karlar är inte kul!



Själv kände jag redan igår att nåt var på G...åh, sa sambon, smitta mig så jag också får vara hemma!!

Aldrig i livet,sa jag, då får ju inte jag vara sjuk...han tittade oförstående på mig!!!



Kul blogg Du har...ber att få återkomma!!!

Postat av: anne

Publicerad 2009-02-16 10:02:05

Vad det är sjukt åt alla håll och kanter, och som det låter, sjukt på riktigt, inget halvdant inte.



Här är det väl bara att jobba på. Alltid en massa jox som måste klaras av innan man kommer till det riktiga arbetet. Ja, ja...

Postat av: Kattis

Publicerad 2009-02-16 10:34:46

Hejsan!

Ja, här ligger svärsonen i influensa, ajg som trode han hade blindtarmen, hahaha

Jag är mycket bättre men det är lite tufft att äta fortfarande, men det gör ju ingenting faktiskt, hihi.

Ha en fin dag!

KRAM

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-02-16 10:49:23

Mycket elände verkar det som det går. Vi får väl hoppas att dte går över snart.

Postat av: E

Publicerad 2009-02-16 10:50:48

Fördärv? Låter väl strålande! Helgerna är till för att LADDA batterierna förstår du! :0)

Postat av: TT

Publicerad 2009-02-16 11:10:27

Oooh vad många trevliga kommentarer så här en måndagförmiddag!

Ia: Vad trevligt med lite nytt folk, du är så välkommen!



Kan ju meddela att nu när jag med bävan ringde hem för att kolla om han lyckats ta sej ut med hundarna låter han hur pigg som helst!! Karlar!!

Postat av: Ragnvi

Publicerad 2009-02-16 22:42:52

Tjena! Vilka härliga bilder här nedanför! Måste vara roligt att ha!

Du, du kan få lite vakentid av mig så får jag lite sömntid av dig!

Kramen!

Ragnvi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela