TyraTok

Livet är ett äventyr!

Sjusovarmorgon...

Publicerad 2009-01-31 11:46:17 i Allmänt,

... åter igen!

Man blir lika chockad varje gång man sträcker på sej och kollar klockan... idag var hon 11.18 när jag vaknade!
Jag som har så mycket att göra idag.
Jag ska baka bullar till 25-årskalajset imorgon, göra ett kort till födelsedagsbarnet och tvätta en hel del som ligger och väntar i tvättkorgen.

Julgranen har dessutom börjat barra till slut så nu får den väl flytta ut på altanen.
Gissar att det blir lite städning efter den pärsen, men det är ju behövligt i alla fall med två hundar som ränner ut och in och en karl som inte vill använda hallen som hall utan kliver upp i sina kängor.

Får ta tag i tvätten först, när godmorgonvällingen är urdrucken och kaffet urdrucket.
Först ska jag promenera runt här och se vad alla andra har för roliga saker så här den sista lördagen i januari.

Men innan jag går ska jag sjunga lite...
Ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leeeeva uti hundrade år!

GRATTIS dotter J på 25-årsdagen!!



Puss och kram!

Kommentarer

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-01-31 14:16:32

Så skönt ändå att kunna sova så länge.

Postat av: TT

Publicerad 2009-01-31 15:35:41

Tanten, det är ju det men samtidigt lite ångestskapande...

Postat av: Berith

Publicerad 2009-01-31 19:10:49

Hälsa dotra grattis från mej!

Postat av: TT

Publicerad 2009-01-31 19:35:19

Berith, det ska jag göra!

Postat av: rania

Publicerad 2009-01-31 19:40:26

grattis!:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela