TyraTok

Livet är ett äventyr!

Gåtan är löst!

Publicerad 2009-06-02 19:12:48 i Allmänt,

Jag hinner tänka många tankar om min eventuella brottslighet när den något sura damen hämtar det som är rekommenderat endast för mej...
Hon kommer med ett vitt kuvert i handen som jag nappar åt mej och rusar ut med... eller nej... jag går lugnt ut och sätter mej i bilen innan rivandet och slitandet börjar.

Det här del två på registreringsbeviset till den gamla dassiga husvagnen jag just ställt av!?
Det har jag aldrig varit med om förut... att regbeviset kommer i rekommenderat brev men någon gång ska ju vara den första...

Kommentarer

Postat av: E

Publicerad 2009-06-03 09:32:51

Grattis! Måste ha känts skönt? :0)

Postat av: anne

Publicerad 2009-06-03 14:24:01

Då så. Men skumt var det!

Postat av: TT

Publicerad 2009-06-03 15:37:22

Jepp, det känns toppen, fast jag kan inte låta bli att känna mej lite snopen också.

Men man är glad så länge man slipper punga ut med penningar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela