TyraTok

Livet är ett äventyr!

Här prisas ingen skatteåterbäring :(

Publicerad 2009-06-11 22:34:19 i Allmänt,

Kikade försiktigt in på nätbanken men tji fick jag...
Hoppet står till imorgon men det återstår ju att se.

Grubblar på vad jag ska ha på mej imorgon då... vilket väder kan det tänkas bli...
Vi ska ha sommarfika med tårta nere i restaurangen,  om vädret tillåter ska vi vara utomhus på innergården.
Efter det ska vi eventuellt hämta husbilen och sedan in till J:s studentfest på Rönnby.
Hon räknar kallt med att när jag kommer blir det drag, enligt N.
Det förpliktar!

N var in och hämtade skylten idag och hon verkade nöjd.



N skulle sätta dit lite olika kort på dottern,  och det var kul att inte göra ett traditionellt plakat.

Själv sprang jag ut på lunchen och köpte en maffig svart salladskål med bestick till lilla J som blivit så stor.
Efter det bestod eftermiddagen av gruppmöte och jag lyckades hålla mej vaken! :o)

Väl hemma grillade vi fisk som mannen just hivat upp och åt färskpotatis till med hemgjord tzatsiki, så nu gonar man fint av vitlök.
Mannen åkte iväg och fiskade igen och jag pular på här hemma med tvätt och annat, till exempel det här.



Nu ska jag dyka in i garderoben och ta fram lite alternativ för morgondagen... varmt väder vs kallt väder.

Kommentarer

Postat av: Berith

Publicerad 2009-06-11 23:23:39

Tyvärr verkar det som vi får regn i morgon, iaf om man får tro vad de säger på TV.

Snyggt halsband TT!

Postat av: åsa

Publicerad 2009-06-12 09:50:21

Hoppas ni slipper regnväder, men...

Svensk sommar, då får man räkna med lite regn nu och då..

Va gott det låter med nyfångad fisk, det är nästan så "snålvattnet" rinner..

Ha dé!/Kram

Postat av: Daniel

Publicerad 2009-06-12 13:13:00

äh vi tror på toppenväder!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela