TyraTok

Livet är ett äventyr!

Liiiite sol...

Publicerad 2009-06-15 12:42:42 i Allmänt,

... såg jag faktiskt idag,  en liten glimt av solen... men den försvann lika hastigt som den kom men himlen är inte kompakt grå längre och det känns hoppfullt.

Hade aningens svårt att ta mej ur sängen imorse... var helt stel i höfterna och jag antar att det kommer från allt i och urklivande i husbilen, haha.
Kanske är man för gammal för vildmarksliv!?

Men jag kom till jobbet i alla fall och slapp gå med regnjacka på från bilen!
Väl här blev det några lugna första timmar för varken telefon eller dator funkade.
Sortering och spindelharpan kan man också roa sej med...

Desto mer blev det att göra när telefonen började ringa och systemet fungerade... pjuuh.
Men det är bara att forsa på!

Kommentarer

Postat av: anne

Publicerad 2009-06-15 18:40:13

Inte har jag sett någon sol glimta inte.. Bara regn, mer eller mindre.

Postat av: anne

Publicerad 2009-06-16 08:44:25

Sitter på café och väntar på att frissan ska öppna och faktiskt skiner solen! Just nu ändå! :)

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-06-16 10:04:54

Solen skiner. Husbilen verkar bli fin, snygga gardiner. Ha en bra solig tisdag. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela