TyraTok

Livet är ett äventyr!

Morgonens diss...

Publicerad 2009-06-30 08:52:26 i Allmänt,

... är när radioprataren på Radio Västmanland säger att klockan är 41 minuter i åtta,  vilket uttryck.
Men det värsta var att klockan var 19 minuter i åtta!

Gårdagens diss var när jag åkte hem från jobbet i en stekhet bil som stått i solen hela dagen och efter någon mil upptäcker att jag har sätesvärmaren på!

Morgonens hiss var att den snygg lastbilschaffis vinkade så glatt åt mej när jag gick över Cityringen... fast... han verkade känna igen mej... men... vem är han!?

Kommentarer

Postat av: anna

Publicerad 2009-06-30 09:14:12

ja det var ett märkligt uttalande, undrar var han fick det ifrån? är det något nytt mode som vi har missat du och jag?

Postat av: TT

Publicerad 2009-06-30 13:57:00

Anna, visst är det lite inkompetent att säga så i radio!?

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-06-30 17:18:24

Mmmm, grillad skinka, är det det som blir flintastek?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela