TyraTok

Livet är ett äventyr!

Tre fiskar senare...

Publicerad 2009-06-08 00:25:04 i Allmänt,

... kan jag konstatera att jag fått extremt mycket frisk luft,  trevligt snack och fyra fina fiskar i frysen, alla fångade av mej!
Stackars mannen fick ingen... tycker lite synd om honom...
Tycker även synd om min lilla otursförföljda dotter J som fick hem sin saknade katt idag, tyvärr var den död.
Stackars J... puss å kram!

Nu är jag så trött efter denna utehelg så jag kravlar mej till sängs och återkommer imorgon.

Kommentarer

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-06-08 08:19:05

Så sorgligt med katten men ändå i bedrövelsen skönare att veta än att den bara förblir borta.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela