TyraTok

Livet är ett äventyr!

Underbart!

Publicerad 2009-06-16 11:05:25 i Allmänt,

Det vackra vädret har hittat hit igen!
Finns inget bättre än att vakna och ana blå himmel och solsken genom persiennen.
Kjol och sandaletter fram!

Igår var en fruktansvärt stressig dag på jobbet,  mycket tack vare att vi var utan telefon och nät halva förmiddagen.
Idag känns det lite bättre, men jag är glad att jag flyttade fram min semester en dag...  har mycket att fixa kvar så jag jobbar på imorgon också.

Idag fick vi dessutom äta tårta uppe på fyrans balkong på förmiddagsfikat så bara det gör ju att dagen flyter bättre. :o)

Fick besked om när nya datorn ska anlända, den som skulle kommit i början på månaden tänker dom skicka ut i slutet på denna vecka eller början på nästa!
Där sprack mina planer... jag hade ju tänkt åka till stugan imorgonkväll och komma hem på tisdag... fan!
Men men... inget att göra åt antar jag, datorn vill jag ju ha.

Igårkväll var jag slut att jag tänkte lägga mej vid 21-tiden, men efter rastning av hundar kom jag in i en andra andning.
Pysslade ihop en fotlänk till mej och ett halsband till en kollega.
Men... när jag fått ihop hela halsbandet och var nöjd såg jag att det glidit bort några pärlor i ena änden innan jag låste med en klämpärla!
Fan igen!
Så kan jag ju inte ha det så det måste göras om i kväll... och sista gardinparet ska sys ikväll... och vita byxor läggas upp... och så kommer dotter D och lastar av...
Puh, kvällen blir nog kul!
Ja, att träffa dottern är naturligtvis KUL, men det andra...

Kommentarer

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-06-16 19:23:14

Oj vad det låter som om du har full fart.

Postat av: anne

Publicerad 2009-06-16 23:54:39

Jovars, sandaletter har jag haft idag och fått begynnande skavsår...Som vanligt, ska tiläggas...

Postat av: Berith

Publicerad 2009-06-17 00:01:45

He he, fullt upp hör jag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela