TyraTok

Livet är ett äventyr!

Dementi!

Publicerad 2009-05-11 08:50:17 i Allmänt,

Igår tyckte jag att det var OK med måndag... men imorse tyckte jag inte det längre.
Guuud så segt att masa sej upp, fick inte upp ögonen på flera minuter, fick famla i blindo nästan när jag skulle fixa kaffet.
Hemskt!

Och jisses vad kallt det var ute!
Höll på att frysa ihjäl under de regntunga skyarna som hängde som stora sjok på himlen, fast det var i alla fall uppehåll när jag gick till stationen.
Fast i Västerås regnade det när jag klev av tåget... då får man i alla fall anse att man haft tur med vädret under helgen, trots stark blåst har solen varit framme mesta tiden.

Vet inte riktigt hur jag ska lyckas sparka igång mej, kaffet jag hinkade i mej innan jag gick har inte gjort någon större verkan... det känns som om det blir en lång dag.

Kommentarer

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-05-11 09:30:07

Ibland hjälper helt enkelt inte kaffe mot måndagsmorgon.

Postat av: anne

Publicerad 2009-05-11 16:29:27

Kanske hade du samma problem som en fd arbetskamrat till mig...Läs senaste inlägget! ;)

Postat av: Berith

Publicerad 2009-05-11 19:59:01

Hoppas din dag inte blev alltför lång trots allt!

Kramelikram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela