TyraTok

Livet är ett äventyr!

Skapligt väder idag...

Publicerad 2009-05-06 10:34:41 i Allmänt,

... så det var segt att ta sej till jobbet imorse.
Ja, det var segt att ta sej ur sängen överhvud taget.
Gud vad jag längtar efter helgen med sovmorgnar!!

Jag kommer aldrig någonsin att bli en morgonpigg person, det är jag helt övertygad om!
Kommer inte att bli en sådan där pensionär som sitter kl fyra på morgonen och väntar på tidnigen, och när väl budet kommer nästan sliter tidningen ur handen på den stackaren.
Nope, inte jag, näääver!

Kommentarer

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-05-06 12:05:11

Ett sommarlov när jag jobbade som tidningsbud lärde jag mig en teknik för att inte få nagelbanden upprivna när pensionärerna ryckte i tidningen från andra sidan dörren. Man fick smyga tyst och liksom slå in tidningen till de värsta.

Postat av: Anna-Karin

Publicerad 2009-05-06 12:23:17

Hej!

Med risk för att göra dig avundsjuk så är jag ledig i en hel vecka till.....Så skönt.

Långfrukost och mysiga prommisar med Brolle.

Härda ut till helgen....

Kram Anna-Karin

PS Härlig färg på bloggen

Postat av: Madde

Publicerad 2009-05-06 13:03:54

God eftermiddag! Jag är inte heller någon morgon människa, älskar att ligga länge på morrnar. Ha en bra dag. Kram Madde

Postat av: Madde

Publicerad 2009-05-06 15:08:11

Hejsan! Det är min arbetsplats "asg" Kram Madde

Postat av: Kattis

Publicerad 2009-05-06 15:29:25

TAckar.

Det gick nog bra idag. Det var inte riktigt som en intervju. Så jag tror att det kommer nån mer träff.

Jag är en morronmänniska.....hihi

KRAM

Postat av: Berith

Publicerad 2009-05-06 19:27:07

Säg inte det, säg inte det....

Jag kan nästan se dig sitta vid köksbordet, medan bullarna gräddas i ugnen och kaffekoppen står på bordet, ivrigt väntande på det välbekanta ljudet när tidningen dimper ner...asg

Kan det bli så?

Postat av: anne

Publicerad 2009-05-06 19:33:10

Litet sjukt är det med de som bakat på 5 l och storstädat huset före kl 5...Liksom bortkastad tid. Men rycka tidningen från tidningsbudet kan det bli risk att jag gör, åtminstone om tidningen kommer vid 4-draget...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela