TyraTok

Livet är ett äventyr!

Uppe på benen

Publicerad 2009-05-12 22:35:37 i Allmänt,

Frampå eftermiddagen, efter en skön sömn i soffan kom jag upp på benen igen!
Känner mej inte alls stabil men det gör inte så satans ont när jag stödjer på vänsterbenet.
Det var riktigt läskigt...
Jag fick en varning av en väldigt duktig kiropraktor för många år sedan, att om jag inte började lyssna på min kropp så skulle jag hamna i rullstol... och det var nästan det jag trodde var på G nu.

Ska gå upp tidigt imorse och testa hur det känns, har inte tid, lust eller råd att vara hemma så om det känns OK åker jag in.
Hoppas jag kan sova nu eftersom jag mest bara legat och slumrat och tittat på alla komedi-serier på olika kanaler.
Nu är det melodi-festival... fattar inte detta med semifinaler och sånt... rörigt värre, det var bättre förr! ;o)

Kommentarer

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-05-13 08:06:51

Det var bättre förr, nu är det svårt att orka hålla intresset uppe. Tålamodet är för klent. Krya på dig och var rädd om dig och din rygg!

Postat av: E

Publicerad 2009-05-13 08:21:38

Hoppas du funkar bättre idag? Jag kunde knappt gå imorse när jag kom upp, hade trubbel med höfterna. Men vad är det här?! Kollektiv utslagning? :0)

Postat av: marie

Publicerad 2009-05-13 11:42:24

Hålelr med dej, melodifsetivalen var bättre förr..som så mycket annat....

Oj, vad gammal man låter nu, det var inte meningen.

Ta det lugnt nu och hoppas du blir bättre. Jobbigt att ha ont!

Var försiktig med din kropp, den ska hänga med länge till!

Må så gott!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela