TyraTok

Livet är ett äventyr!

Ut i solen kan man gå...

Publicerad 2009-05-25 15:01:49 i Allmänt,

... i alla fall på lunchen då och då!



Kollega U kom med ett bra förslag, lunch nere på Kajens fik i solen.
Vi åt god fisk med räkor, dressing, bakad potatis och sallad, värt varenda krona.
Hade till och med kunnat betala extra för solskenet tror jag.

Fast jag hade ingen krona, fick ringa hem till mannen så han kunde sätta över lite till mitt konto, snacka om att vara fattiglapp några dagar före lön! :D

Nu har jag telefontid och ska dessutom försöka hitta alla papper till konferensdagen ute i Frösåker imorgon... en lätt panik börjar sprida sej i mitt inre... vart fasen la jag dom papperen som vi ska ha med dit??
Ordning och reda är det inte just nu...  såg dom för några månader sen men vart hamnade dom då?
Trodde dom satt i pärmen jag döpt till Kurser, men icke... usch... måste strukturera upp lite här i sommar tror jag.

Sonen tittade in, det var ett tag sedan jag såg honom och jag måste titta mycket nu för i augusti åker han till Kina för fyra månaders pluggande.
Då kommer jag att vara orolig, och speciellt från november när han blir kvar själv och åker runt i landet för att sedan ta transsibiriska järnvägen hem.
Tänk att man aldrig slutar oroa sej!!

Kommentarer

Postat av: Berith

Publicerad 2009-05-26 09:33:06

Tror aldrig man slutar oroa/bry sig om sina barn. Det hör liksom till. Håller med om att kortet på mig blev bra. Duktig fotograf Milla! Bamsekram

Postat av: anne

Publicerad 2009-05-26 22:58:52

Omstrukturering på jobb underlättas om man flyttar kontoret, för då försvinner saker och ting med automatik och då har man flyttgubbarna att skylla på! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela